Monday, May 16, 2011

kek untuk hari guru

Selamat Hari Guru..kepada semua guru....
semua guru2 saya dan juga rakan2 guru...guru2 anak2 ku...
kek ini saya hadiahkan kepada guru2 anak2 ...terima kasih kerana mendidik anak2 saya....

berserta dengan bingkisan kek alunan kasih...semoga seiring dengan kasih sayang yang dicurahkan...



Kek alunan kasih lagi...untuk guru juga tapi yang ini ditempah oleh rakan sekerjaku untuk dihadiahkan juga kepada guru2 anak2nya...ehehhe..dah ada orang tempah??...



sebanyak 2 biji kek..jadi yang ini saya buat dengan 2 kaler tapi 4 lapis...lagi nipis, lagi susah rupanya...
tapi ini hasilnya, masih memuaskan....


dah siap, saya bungkuskan dan ribenkan....



walaupun tak menarik mana saya decorate kek coklat tu....tapi ringkas dan simple je kan...sebenarnya tak reti....eehhehe




yang ini bukan buat...eheheh hadiah yang saya dapat pula dari pelajar kesayangan...coklat ni cantik, cute muit...dan sedapppp....makan dengan anak2...


sukanyaaaa dapat coklat yang comel nii....tq ilya....

No comments:

Post a Comment