Friday, April 1, 2011

Eve collagen

salam...

ingin berkongsi sesuatu yang best di sini. Sejak 10 hari lepas, saya mula menggunakan produk ini. Eve collegen adalah untuk membantu membaik pulih semua masalah kulit dan masalah kesihatan dalaman ataupun luaran. Dalam tempoh ini , sudah nampak sedikit perubahan dari segi kulit di mana kulit saya makin halus dan licin , rambut juga lebih berkilau.


Mesti lah saya sangat2 hepi...asyik nak tengok cermin je...ehehhe..


Ada beberapa rakan saya yang turut menggunakannya turut memberikan komen yang positif terutama kesan terhadap kesihatan dalaman.


Sejak saya menggunakan eve collagen ini juga , saya berasa kurang letih. Saya akan terus menggunakannya. Kita juga akan rasa lebih yakin...


harga 1 kotak Rm 79.00


kalau 2 kotak Rm 150.00


jika ada berminat boleh hubungi saya:


aidasuria@gmail.com


013-4561806

No comments:

Post a Comment