Wednesday, November 4, 2009

kek coklat lagi


kek coklat annual dinner untuk students aku yang baru lepas pmr....atas permintaan diorang , aku pun pulun la buat ...diorang ingat aku beli je tapi bila tengok tulisan tu...ehehehh..baru diorang percaya aku buat ...eehhh..teruk betul tulisan tu....ttanganku ni masih keras bilaa nak masuk bab art nih...tak de seni..sebab tu la bunga kat atas 'annual' tu tak berapa nak jadi....yang kat tepi 's' tu pun aku tak tau ape dia,....macam siput je....layan je la...tapi kek ni tetap habis diorang ngap tanpa komen .....



ni baru lepas letak ganache...gerutu kat tengah kek tu punn masih jelas kelihatan lagi...


kek ni guna resepi sama juga dengan kek coklat raya tempoh hari..tulisan cuba guna coklat putih..tapi sedikit keras namun boleh cair di mulut...ehehheh...mungkin kalau guna creamwell lebih nampak lembut...tapi tak jejas rasa pun cuma coklat putih ni lebih manis je...sikit..

No comments:

Post a Comment